نصیرشلال: متفاوت بودن حقوق ورزشکاران شانس مدال نداشتن را القا می‌کند

نصیرشلال: متفاوت بودن حقوق ورزشکاران شانس مدال نداشتن را القا می‌کند

[ad_1]

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری ایران گفت: اگر در تشویق ورزشکاران دقت کافی نداشته باشیم باعث سرخوردگی آنها می‌شویم.

به گزارش ایسنا، نواب نصیرشلال در نشست خبری فدراسیون وزنه‌برداری در مورد آخرین وضعیت وزنه‌برداران بیان کرد:  چند ماه است در ارد و هستیم. در سه ماه مانده تا المپیک در شرایط نرمال هستیم و طبق برنامه پیش می‌رویم و امیدوارم اتفاق خاصی پیش نیاید.

او در مورد انتقاد مصطفی جوادی و علی داوودی از حقوق ۱۵ میلیون تومانی کمیته ملی المپیک تصریح کرد: وقتی پاداش در نظر می‌گیریم که در بحث مالی و تشویقی است اگر درست انجام نشود باعث افت روحیه ورزشکاران می‌شود. اگر در بحث تشویق و بالا بردن به روحیه ورزشکاران دقت کافی نداشته باشیم، ورزشکاران سر خورده شده و از پیش باخته حساب می‌شود. مبالغی در نظر می گیرند  که برای ورزشکاران ما متفاوت از بقیه ورزشکاران است و القا می‌کنند شانس مدال نداریم. البته برای ما چیزی که اهمیت دارد مقصد است و اتفاقات مختلفی در این مسیر ممکن است بیفتد، با این حال ما کار خودمان را انجام می‌دهیم.

او افزود: صحبتی با جوادی و داودی داشتم و خواستم که خیلی به این موضوع اهمیت ندهند. هر دو افراد پخته‌ای هستند و مسائل را خوب درک می‌کنند.  البته ما همه در ورزش در یک خانواده هستیم و گاهی گلایه شود هم ایراد ندارد.

ادامه دارد …

[ad_2]

تبلیغات