کشف ۱۵ هزار قلم انواع کالای قاچاق از یک انبار

کشف ۱۵ هزار قلم انواع کالای قاچاق از یک انبار

[ad_1]

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران از کشف بیش ۱۵ هزار قلم انواع کالای قاچاق از یک انبار خبرداد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ مهدی افشاری در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی تهران  در اجرای طرح بازدید از انبارهای کالا، موفق به شناسایی یک انبار که در آن مقادیر فراوانی  انواع کالای فاقد بارنامه و مجوزهای قانونی دپوی شده بود، شدند.

وی افزود: در ادامه و با کسب این اطلاعات ماموران اقدام به هماهنگی‌ با مقام قضایی کرده و پس از اخذ مجوزهای لازم از انبار کالا بازدید کردند. در جریان این بازدید ۱۶۷ عدد اسکوتر، هزار و ۳۴۴ عدد بطری نوشیدنی، دو هزار و ۵۹۲  عدد لامپ هدلایت خودرو، هزار و ۸۵۱  عدد آچار، سه هزار و ۸۶۸  عدد موادخوراکی شامل بیسکویت، نودالیت، پودر نارگیل، بکینگ پودر و دو هزار و ۵۴۰  ثوب البسه مردانه را کشف کردند.

 رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران با بیان اینکه تمامی این اقلام فاقد بارنامه و مدارک گمرکی بود، گفت: کارشناسان، ارزش تقریبی اموال مکشوفه را در حدود ۲۵۰ میلیارد ریال برآورد و اعلام کردند.

افشاری با بیان اینکه با دستور مقام قضائی این انبار تا اطلاع ثانوی پلمب شد، خاطرنشان کرد: در همین راستا نیز پرونده تشکیل شده و به همراه متهمان به دادسرا ارجاع شد. 

انتهای پیام

[ad_2]

تبلیغات