آغاز سخنرانی رئیسی در جمع مردم زنجان

آغاز سخنرانی رئیسی در جمع مردم زنجان

[ad_1]

سخنرانی رئیس‌جمهور در اجتماع مردمی محکومیت حمله تروریستی در استان زنجان دقایقی پیش آغاز شد.

به گزارش ایسنا، سیدابراهیم رئیسی با حضور در اجتماع مردم زنجان با محکومیت حادثه تروریستی کرمان و با بیان این‌که «سیاست ما دفاع از مظلومان عالم و خروشیدن بر ظالمان و مستکبران است»، اظهار کرد: توجه مردم به عاشورا همواره ما را به حق‌طلبی و عدالت‌خواهی  دعوت می‌کند. دشمن بسیار دشمنی کرد و در این ۴۵ سال تحریم، تهدید و حمله نظامی و محاصره اقتصادی کرد اما با تمام این دشمنی‌ها ملتی که می‌خواهد استقلال و آزادی داشته باشد و روی پای خود بایستد پیروز شد.

وی افزود: ملت ما باوجود تحریم‌ها و دشمنی‌ها گام‌های بلندی برداشت و به جهان نشان داد با تکیه بر ارزش‌های الهی می‌تواند کشوری پیشرفته و فناور شد و امروز ایران چنین کشوری در جهان است. دشمنان فکر می‌کردند ما به عرصه‌های مختلف علمی و صنعتی دست پیدا نکنیم اما دست پیدا کردیم و بسیاری از صنایع از جمله صنعت هسته‌ای در کشور ما بومی شد.

رئیسی با تاکید بر استفاده صلح‌آمیز ایران از انرژی هسته‌ای، گفت: کارهای بسیاری در این بخش و در بخش پارک‌های علم و فناوری انجام شده است. امروز رشد اقتصادی چهار درصد و پنج درصد را در شش ماهه اول سال شاهدیم. بسیاری از واحدهای تولیدی و کارگاه و کارخانه‌های تعطیل و نیمه تعطیل را احیا کردیم.

ادامه دارد ….

[ad_2]

تبلیغات