شکراللهی: با همکاری مجلس و دولت مهار تورم و رشد تولید محقق خواهد شد

شکراللهی: با همکاری مجلس و دولت مهار تورم و رشد تولید محقق خواهد شد

[ad_1]

یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: ان شاءالله با برنامه ریزی‌های صورت گرفته امسال هماهنگی و همکاری خوبی بین دولت و مجلس برای حل مسائل اقتصادی و تحقق شعار سال شکل خواهد گرفت.

منصور شکراللهی در گفت‌وگو با ایسنا، با تاکید بر ضرورت برنامه ریزی برای تحقق شعار « مهار تورم و رشد تولید» در سال ۱۴۰۲، بیان کرد: مجلس از ابتدا نسبت به موضوع اقتصاد و معیشت مردم حساس بود. در لایحه بودجه سال جاری نیز ارتباط خوبی بین مجلس و دولت برای تمرکز بر این حوزه برقرار شد. ان شاءالله با برنامه ریزی های صورت گرفته امسال هماهنگی و همکاری خوبی بین دولت و مجلس برای حل مسائل اقتصادی شکل خواهد گرفت.

وی در ادامه اظهار کرد: با همکاری بین دولت و مجلس مهار تورم و رشد تولید تحقق پیدا خواهد کرد. در لایحه بودجه اصلاحاتی از سوی مجلس اعمال شده است که گویای توجه مجلس به بحث معیشت مردم است.

نماینده مردم کهنوج در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: توجه به تولید و رفع موانع آن از اولویت هایی بود که مجلس از ابتدا دنبال کرد و با برنامه ریزی های صورت گرفته در لایحه بودجه با جدیت بیشتری دنبال خواهد شد. به دنبال رشد تولید قطعا شاهد مهار تورم خواهیم بود و مجلس و دولت در این مسیر همگام خواهند بود.

انتهای پیام

[ad_2]

تبلیغات