خوشحالم شرمنده مردم قم نشدم/ سال آینده، سال شکوفایی تیم قم است

خوشحالم شرمنده مردم قم نشدم/ سال آینده، سال شکوفایی تیم قم است

[ad_1]

ایسنا/قم سرمربی تیم فوتسال آنا صنعت قم، بیان کرد: بسیار خوشحالم که شرمنده قولی که از روز اول به مسئولان باشگاه و مردم و رسانه ها دادم نشدم و این تیم با این کیفیت در لیگ برتر ماندنی شد و این ظرفیت برای مردم قم باقی ماند.

فرهاد کشاورز امشب در پایان آخرین بازی این تیم در لیگ برتر در میان خبرنگاران قمی گفت: در آخرین دیدار تیم آناصنعت در لیگ برتر، برای اولین بار شاهد حضور تماشاگران تیم مان بودیم و همه آنها از بازی لذت بردند. این برد را به همه آنها و مردم قم تقدیم می کنیم.

وی افزود: تیمی که در زمین بود نوید آینده درخشانی تیمی بود که از روز اولی که به قم آمدم قولش را دادم. به تیم خوب سفیر گفتمان و سرمربی به نام این تیم که تیم با کیفیتی نیز ساخته و پرداخته کرده است نیز تبریک می گویم.

وی برنده اصلی این بازی را نسل آینده فوتسال کشور دانست و گفت: برنده اصلی این بازی ها جوان های ایرانی بودند که نشان دادند، ایران هر روز شاهد شکل گیری بازیکنان ارزشمند و آینده دار است.

وی با ذکر این مطلب که قرارداد من روی کاغذ یک سال ونیم است، بیان کرد: البته باید جلساتی برگزار شود و دو طرف برای ادامه کار باهم صحبت کنیم. ولی بخش اول قرارداد ما تمام شده است.

کشاورز در خصوص آغاز دوران آماده سازی تیم در لیگ آینده نیز گفت: وقتی شروع لیگ بیست تیر است باید از بیست اردیبهشت ماه تمرینات خود را آغاز کنیم. آنا صنعت دارای سرمایه بازیکنان جوان و با تجربه است و باید تیم در پیش فصل ساخته شود. فردا آمارهایی ارایه می دهیم که همگان بدانند که روند توسعه این تیم و بازیکنان به چه شکل بوده است.

وی تصریح کرد: کسانی که در حوزه فنی تخصص دارند می دانند که تیم آنا صنعت در دوره رشد قرار گرفته است. این رشد توامان و پیشرو و پیوسته است. قطعا فرایند تیم سازی زمان بر است و سال آینده، سال شکوفایی تیم قم است.

وی با تقدیر از مسئولان و رسانه های قم بیان کرد: خوشبختانه امروز همه مردم قم اعم از مسئولان و رسانه ها و فعالان ورزشی در حمایت از نماینده خود مصصم هستند و این مساله باعث خوشحالی مضاعف همه ما است.

وی گفت: بسیار خوشحالم که شرمنده قولی که از روز اول به مسئولان باشگاه و مردم و رسانه ها دادم نشدم و این تیم با این کیفیت در لیگ برتر ماندنی شد و این ظرفیت برای مردم قم باقی ماند. بسیاری به من می گفتند که با این شرایط این پیشنهاد را قبول نکنم ولی از روز اول به این تیم و بازیکنان و مجموعه اعتماد کردم و امروز نتیجه این اعتماد نیز حاصل شد.

وی خطاب به وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال ایران بیان کرد: وقتی آقای شمسایی می گویند می خواهم نسل عوض کنم این سرمایه های ارزشمند در دست ایشان هستند و می توانند از گنجینه ارزشمند به خوبی استفاده کنند.

وی در پایان با تبریک به سرمربی و بازیکنان و مجموعه مس سونگون برای قهرمانی در لیگ برتر بیان کرد: قطعا لیگ امسال لیگ بسیار سختی بود و باید به همه تیم ها به خصوص تیم قهرمان به خصوص سرمربی این تیم تبریک گفت.

انتهای پیام

[ad_2]

تبلیغات