برگزاری مراسم بزرگداشت شهید سلیمانی در مسجد امام رضا(ع) اکباتان

برگزاری مراسم بزرگداشت شهید سلیمانی در مسجد امام رضا(ع) اکباتان

[ad_1]

مراسم بزرگداشت سومین سالگرد درگذشت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و با یادبود شهید آرمان علی‌وردی، امشب سه‌شنبه (۱۳ دی‌) در مسجد امام رضا علیه‌السلام شهرک اکباتان با حضور گسترده مردم و ائمه جماعات مساجد و طلاب برگزار شد.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله علی سیفی آملی -استاد درس خارج فقه حوزه علمیه و دانشگاه – در بخشی از این مراسم با بیان این‌که شهید آرمان علی‌وردی را از نزدیک می‌شناختم، گفت: آرمان عزیز، طلبه انقلابی، متدین و اهل مطالعه بود. 

تولیت حوزه علمیه حضرت حجت علیه‌السلام تهران افزود: امیدواریم همه ما ولایت عملی و نه ولایت حرفی داشته باشیم. همچنان که حاج قاسم سلیمانی، کفن خود را به قم برد تا مراجع عظام تقلید امضا کنند. این کار حاج قاسم سلیمانی نشان می‌دهد که ایشان در عمل به مرجعیت اعتقاد داشت و شهر به شهر و کشور به کشور مرگ را تعقیب می‌کرد.

آیت‌الله سیفی آملی ادامه داد: شهید سلیمانی راه ولایت‌مداری و مقاومت را به همه ما نشان داد و امید است خداوند توفیق خدمت به اسلام و انقلاب اسلامی و مردم را به ما، همچون حاج قاسم عزیز، عنایت کند.

در بخش دیگری از این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا مصباحی‌مقدم، با بیان این‌که کار بزرگ شهید حاج قاسم سلیمانی کشتن نفس بود، گفت: حاج قاسم هر جا می‌رفت جهاد تبیین می‌کرد. شهید آرمان علی‌وردی نیز اهل جهاد تبیین و امر به معروف و نهی از منکر بود.

این نماینده مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: ویژگی مهم شهدایی همچون حاج قاسم سلیمانی و آرمان علی‌وردی محدود نشدن در زمین و هوای نفسانی بود. ایشان اهل نمایش و سر و صدا نبودند. به همین دلیل محبت آنان در دل اولیای خدا و هیبت آنان در دل دشمنان افتاده است. 

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: بالاخره حق جلوه‌گر می‌شود و خداترسان همچون حاج قاسم از حجت‌های حق بر زمین هستند. اخلاص، شهدایی همچون سردار سلیمانی را به چنین جایگاهی رساند.

مصباحی‌مقدم تصریح کرد: همین شهادت‌ها موجب شد، ملت ایران بماند و نظام جمهوری اسلامی به افتخارات متعددی برسد. درست است که مردم، مشکلات اقتصادی و معیشتی دارند ولی افتخارات و دستاوردهای چهل‌وسه ساله نظام جمهوری اسلامی، بسیار زیاد است.

وی در پایان گفت: در سفری به الجزایر رئیس مجلس نمایندگان این کشور در حضور من گفت که ملت ایران با وجود تمام تحریم ها و مشکلاتی که استکبار جهانی ایجاد کرده، به دستاوردهای زیادی رسیده است و ما افتخار می‌کنیم که ایرانی‌ها به عنوان مسلمانان، در حوزه‌های هسته‌ای، هوافضا و نانو و سایر حوزه‌های علمی، به رتبه‌های برتر دست یافته‌اند.

انتهای پیام

[ad_2]

Source link

تبلیغات