اعزام بیش از 5000 زائر عمره به سرزمین وحی در ماه شوال

اعزام بیش از 5000 زائر عمره به سرزمین وحی در ماه شوال

[ad_1]

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم‌، بعد از سال‌ها انتظار، خبر ازسرگیری اعزام زائران ایرانی به عمره مفرده به‌صورت جدی در سال گذشته مطرح و از  22 آذر ماه ثبت‌نام از اولویت‌های یک تا 600 که  نزد بانک‌های ملی و ملت ودیعه‌گذاری کرده‌ بودند، آغاز شد اما با طولانی شدن زمان صدور مجوز برای ورود هواپیماهای ایران به عربستان، اعزام زائران عمره به طور کلی لغو شد و وجوه پرداختی به آنها بازگردانده شد. 

اما سازمان حج و زیارت اعلام کرده که عربستان مجوز پروازهای هواپیمایی ایران را صادر کرده و طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از  3 اردیبهشت، اعزام زائران بعد از 8 سال انتظار آغاز خواهد شد. 

بر این اساس، طبق اظهارات غلامرضا رضایی؛ معاون امور حج و عمره سازمان حج و زیارت، در تاریخ مذکور، با انجام دو پرواز از فرودگاه‌های تهران و مشهد بالغ بر 500 زائر به فرودگاه مدینه منتقل خواهند شد و 4 هتل در مکه و 6 هتل در مدینه پذیرای زائران خواهد بود.

در این دوره عمره‌گزاران از استان‌های مختلف به سرزمین وحی اعزام می‌شوند. پروازها برای یک دوره 10 روزه برنامه‌ریزی شده است و مجموعاً بیش از 5000 نفر در ماه شوال زائر عمره خواهند بود. 

به گفته سید عباس حسینی؛ رئیس سازمان حج و زیارت نیز، علاوه بر فراهم کردن مقدمات اعزام، دربخش‌های اسکان، تغذیه و حمل و نقل هماهنگی و امکانات لازم برای این سفر معنوی تدبیر شده است.

هزینه این سفر، 40 میلیون و 600 هزار تا 42 میلیون و 900 هزار تومان خواهد بود. 

انتهای پیام/

[ad_2]

Source link

تبلیغات