استقلال ۱ – ۰ صنعت‌ نفت/ گزارش زنده

استقلال ۱ – ۰ صنعت‌ نفت/ گزارش زنده



در چارچوب هفته شانزدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور، تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۷:۱۵ امروز (جمعه ۲۷ بهمن) در ورزشگاه آزادی به مصاف صنعت نفت آبادان رفته است.

گروه داوری:

حسن اکرمی / کمک ها: علیرضا ایلدرم – امیرمحمد داودزاده؛ داور چهارم: شبیر بهروزی / ناظر: اسماعیل صفیری

ترکیب استقلال:
سیدحسین حسینی، محمدحسین مرادمند، رافائل سیلوا، آرمین سهرابیان، صالح حردانی، سید ابوالفضل جلالی، روزبه چشمی، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، گوستاو بلانکو، آرمان رمضانی
سرمربی: جواد نکونام

ترکیب صنعت نفت:
پیام پارسا، عرفان قهرمانی، حسین شنانی، طالب ریکانی، رضا امانی نژاد، یوسف کی شمس، میثم تهی دست، فیاض میردورقی، فرشاد محمدی مهر، محمدصادق بارانی، امیرمحمد پناهی
سرمربی: سهراب بختیاری زاده

گزارش مسابقه:

دقیقه ۴: استقلال صاحب یک ضربه خطا شد که ارسال مهدی پور به روی دروازه با ضربه سر مرادمند به شکل خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۱۴: ضربه طالب ریکانی با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۴: استقلال موقعیت بسیار خوبی را از دست داد. ارسال کرنر مهدی پور ابتدا با ضربه سر بلانکو همراه شد و او توپ را برای سهرابیان کاشت که شوت بغل پای او را پیام پارسا سنگربان صنعت نفت به زیبایی دفع کرد و دروازه تیمش را نجات داد.

دقیقه ۴۰: ضربه سر آرش رضاوند با فاصله زیادی راهی اوت شد.

دقیقه ۴۴: صالح حردانی از سمت راست ارسال خوبی به روی دروازه داشت که ضربه سر جلالی را پیام پارسا مهار کرد.

دقیقه ۴۵+۴: روزبه چشمی با حرکتی که خودش از پشت محوطه جریمه آغاز کرده بود، توپ را به بلانکو سپرد و مهاجم آرژانتینی با یک پاس طلایی، یک و دوی روزبه را جواب داد و هافبک دفاعی پیش تاخته آبی‌ها ابتدا سنگربان صنعت نفت را دریبل زد که در ادامه مدافع آبادانی‌ها با اثرگذاری روی توپ، آن را راهی کرنر کرد و مانع از گلزنی چشمی شد.



Source link

تبلیغات